شرح مطلب
به گزارش دانشجوی ایرانی، علی حسینی، یکی از 3000 دانشجوی بورسیهای که قربانی سیاسیکاریهای وزارت علوم شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویان بورسیه از صدیقی به جرم انتشار اسامی دانشجویان شکایت کردند
حسینی گفت: جمعی از دانشجویان بورسیه با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 28 کارکنان دولت از مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزات علوم، به جرم انتشار اسامی دانشجویان بورسیه دولت دهم که به موجب آن نسبتهای ناروایی همچون آقازاده، رانتی، بی سواد داده و موجب هتک حرمت دانشجویان شد، شکایت کردند.
این دانشجوی بورسیه تاکید کرد: همزمان دانشجویان بورسیه با حضور در شعبه 12 فرهنگ و رسانه از احمد غلامی مدیرکل مستعفی بورس وزارت علوم نیز به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت کردند.
وی با بیان اینکه علی غزالی از روزنامهنگاران اصلاحطلب و از عوامل انتشار اسامی دانشجویان بورسیه بود، براز عقیده کرد: غزالی راز چگونگی دسترسی خود به اطلاعات محرمانه وزارتخانه را اینگونه افشاگری کرد: «جناب آقای صدیقی شما خوب به خاطر دارید که در زمانی که آقای توفیقی سرپرست وزارت علوم بودند و هنوز آقای فرجیدانا برای وزارت معرفی نشده بودند در آن اتاق گوشهای طبقه 13 شهرکغرب چه کسی این اسامی را به بنده داد و در این مدت چه کسی برای انتشارش مدام تماس میگرفت و پیغام میداد و اکنون هم فکر میکنید که ما ابزار شدهایم و شما ضربه خود را به جریانی زدهاید و اکنون در پی زد و بند با همان جریان هستید».
حسینی همچنین یادآور شد که وی(غزالی) همچنین در مصاحبه با یکی از خبرگزاریهای کشور گفت: «جلسهای بود با حضور آقای صدیقی و دو تن دیگر از مشاورین وقت آقای توفیقی درباره فعالیت رسانهای که این لیست را دادند و آن موقع درخواست داشتند که منتشر شود و درخواست دیگر اینها مشخص شدن ارتباط این افرادبا مسئولین بود... بعد از آن چندین بار با آقای صدیقی و معاونان و اطرافیان وی درباره این لیست جلسه داشتیم و تاکید به انتشار لیست داشتند و حتی بعد از انتشار لیست اولیه، اطرافیان ایشان پیگیر لیست دوم بودند که ایشان با مصاحبه و نیت خود برای جاخالی دادن و بعد جوابیه من، همه برنامههای جریان اینها به هم خورد.» جمعی از دانشجویان بورسیه دولت دهم با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 28 کارکنان دولت از مجتبی صدیقی به جرم انتشار اسامی دانشجویان بورسیه شکایت کردند
خبرنامه دانشجویان ایران//
یادداشت
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
گفتگو
| |
| |
| |
| |
| |
|